גלגלי תפילה בעין השופט וגן פסלים בדליה
"מטיילים ומצלמים" עם שושנה בביקור בעין השופט, בסטודיו שמייצרים בו גלגלי תפילה .
לא ! זה לא משהו רגיל ששני קיבוצניקים מקיבוצי השומר הצעיר , התחילו לחקור את גלגלי התפילה הבודהיסטים,
נשבו בקסמם של גלגלי תפילה טיבטיים והחלו לייצר כאלו בעצמם . בתוך גלגלי התפילה נמצאת מנטרה המגבירה את החמלה בעולם
והם מייצרים היום גלגלים כאלו בכל השפות ( לפי הזמנה ) .
התייעצות עם רבנים , לימדה אותם וכולם אמרו להם שכל גלגל שכתוב בו טקסט שיש בו חמלה , ונתפס כמועיל לעולם
הוא מבורך . הקשבנו לאיילת, ראינו את הברק בעיניה כשהיא מדברת על השליחות שלהם בעולם , והרגשנו את קסמם של הדברים .
לאחר מכן נסענו להרגיש עוד קצת קרבה לטבע בגן הפסלים בדליה .
הסיור הבא בפתח , למקום אחר מופלא ביותר . כל מי שאוהב לצלם במצלמה או בטלפון ,
אוהב להיות בחוץ ולחוות חוויות של חיבור לאנשים, ספורים וטבע - מוזמן להצטרף אלינו !



























